Márka Akadémia Blog
A tényleges költségek az állások betöltésénél a márkakereskedésben
A legpraktikusabb válasz az lenne, ha csökkentenénk az általunk képzett és felvett emberek számát, igaz? Nos, mivel a megtartás egyre nagyobb kérdéssé válik a kereskedések számára, nehéz önmagában levágni ezt a sarkot, mivel minél több helyet kell betöltenie, annál több embert kell megtalálnia, kiképeznie és irányítania.
A bérleti tényezőkhöz kapcsolódó idő és költségek kiküszöbölése a játék neve.
F&B szektor
Mit jelent valójában a digitális kereskedelem
• Miért fogadja a digitális kereskedelmet az iparág több nagyobb szereplője?
• Melyek az autóipari kereskedelmi technológia 2021-es trendjei?
• A kereskedő szintjén mi az „x-faktor” a digitális kiskereskedelemben?
• Hogyan befolyásolják az új és a használt autók nyereség mutatóit az elmúlt év és a jelen eseményei?
• Mire kell a kereskedőknek felkészülniük és megtervezniük?
A helyes választás mindenkinek elérhető: A hatékonyság a varázslatos kar a jövedelmezőség megszerzéséhez. A technológia plusz az ember jobb lehet, mint az egyik vagy a másik egymagában.
Szerviz - Fix műveletek
Hogyan növelhető a Szerviz részleg árbevétele a Google használatával.
Jelenleg több mint 3.8 millió jármű van az útakon (és minden idők legmagasabb) és e járművek átlagéletkora már 14,9 év (egy újabb csúcs). Ahogy a járművek elöregednek, az alkatrészek és a szerviz iránti kereslet is csökken.
De hogyan találják meg az autózók a járművek karbantartásához szükséges alkatrészeket? A jelenlegi mérőszámok szerint az alkatrészeket és szervizeket vásárló járműtulajdonosok 43% -a telefon használatával közvetlenül a Google kereséseiből. Egy másik fontos mérlegelendő tényező az alkatrész eladások mennyisége, amelyeket a kereskedők elkapnak és elveszítenek. A szerviz alkatrész iparágban az üzleteknek csak a 26% -át foglalják el a kereskedők. A többit függetlenek nyerik.
Mit tehetnek a márkakereskedők a piaci részesedés növelése és az üzleti szolgáltatások fellendítése érdekében? A nemzetközi tapasztalatok alapján:
• Hirdessen a Google Keresésben
• Kezdje kisebb terület lefedésével a kereskedés régiójában, helyi autózok kiszolgálásával
• Tartsa számon a ráfordításokat és az eredményeket, valamint egyéb kulcsfontosságú mutatókat
• Számítsa ki a megtérülést (ROI), és ossza el ennek megfelelően a költségvetést
Idővel a kereskedelmi terület lefedettsége növelhető, a Google rendszer elsajátításával optimalizálhatják az ajánlattételt és videókat integrálhatnak (YouTube) a hirdetési stratégiájukba.
A Google célja, hogy segítse a kereskedőket a jövedelmezőség növelésében és közösségeik kiszolgálásában. Mérlegelendő számunkra: Ha egy versenytárs alkalmazottja az alkatrész pultunknál állva és orv vadászná az ügyfeleinket az valószínűleg nagyon idegesítő lenne. A mai piacon tulajdonképpen ez történik online. Ezért logikus, hogy a kereskedők tegyék meg a szükséges lépéseket a Fix műveleti ügyfelek megnyerése és megtartása érdekében a Google-és egyéb on-line eszközök segítségével.