• Kezdőlap
  • Oktatás
    • Értékesítés
    • Finanszírozás F&B
    • Szerviz
    • Üzemelés
  • Szolgáltatások
    • Szerviz-Állandó műveletek
    • Tehetség & Fejlesztés
      • Nyitott tréningek
      • Cég specifikus tréningek
      • Igény szerinti konzultáció és coaching
    • Fejlesztés Továbbképzés
    • Finanszírozás F&B
  • Hirek
  • Elérhetőség
  • Rólunk
  • Blog

Márka Akadémia Blog

2021. júl. 22., Nincsenek hozzászólások

A tényleges költségek az állások betöltésénél a márkakereskedésben

A legpraktikusabb válasz az lenne, ha csökkentenénk az általunk képzett és felvett emberek számát, igaz? Nos, mivel a megtartás egyre nagyobb kérdéssé válik a kereskedések számára, nehéz önmagában levágni ezt a sarkot, mivel minél több helyet kell betöltenie, annál több embert kell megtalálnia, kiképeznie és irányítania.

A bérleti tényezőkhöz kapcsolódó idő és költségek kiküszöbölése a játék neve.


F&B szektor

Mit jelent valójában a digitális kereskedelem

• Miért fogadja a digitális kereskedelmet az iparág több nagyobb szereplője?

• Melyek az autóipari kereskedelmi technológia 2021-es trendjei?

• A kereskedő szintjén mi az „x-faktor” a digitális kiskereskedelemben?

• Hogyan befolyásolják az új és a használt autók nyereség mutatóit  az elmúlt év és a jelen eseményei?

• Mire kell a kereskedőknek felkészülniük és megtervezniük?

A helyes választás mindenkinek elérhető: A hatékonyság a varázslatos kar a jövedelmezőség megszerzéséhez. A technológia  plusz az ember jobb lehet, mint az egyik vagy a másik egymagában.

Szerviz -  Fix műveletek

Hogyan növelhető a  Szerviz részleg  árbevétele a Google használatával.

Jelenleg több mint 3.8 millió jármű van az útakon (és minden idők legmagasabb) és e járművek átlagéletkora már 14,9 év (egy újabb csúcs). Ahogy a járművek elöregednek, az alkatrészek és a szerviz iránti kereslet is csökken.

De hogyan találják meg az autózók a járművek karbantartásához szükséges alkatrészeket? A jelenlegi mérőszámok szerint az alkatrészeket és szervizeket vásárló járműtulajdonosok 43% -a telefon használatával  közvetlenül a Google kereséseiből. Egy másik fontos mérlegelendő tényező az alkatrész eladások mennyisége, amelyeket a kereskedők elkapnak és elveszítenek. A szerviz alkatrész iparágban az üzleteknek csak a 26% -át foglalják el a kereskedők. A többit függetlenek nyerik.

Mit tehetnek a márkakereskedők a piaci részesedés növelése és az üzleti szolgáltatások fellendítése érdekében? A nemzetközi tapasztalatok alapján:

• Hirdessen a Google Keresésben

• Kezdje kisebb terület lefedésével  a kereskedés régiójában, helyi  autózok kiszolgálásával

• Tartsa számon a ráfordításokat és az eredményeket, valamint egyéb kulcsfontosságú mutatókat

• Számítsa ki a megtérülést (ROI), és ossza el ennek megfelelően a költségvetést

Idővel a kereskedelmi terület lefedettsége növelhető, a Google rendszer elsajátításával optimalizálhatják az ajánlattételt és videókat integrálhatnak (YouTube) a hirdetési stratégiájukba.

A Google célja, hogy segítse a kereskedőket a jövedelmezőség növelésében és közösségeik kiszolgálásában. Mérlegelendő számunkra: Ha egy versenytárs alkalmazottja  az alkatrész  pultunknál  állva  és orv vadászná az ügyfeleinket  az valószínűleg nagyon idegesítő lenne. A mai piacon tulajdonképpen ez történik online. Ezért logikus, hogy a kereskedők tegyék meg a szükséges lépéseket a Fix műveleti ügyfelek megnyerése és megtartása érdekében a  Google-és egyéb on-line eszközök segítségével.



Legutóbbi bejegyzések

  • Márka Akadémia Blog
    22 júl, 2021
Szeretne hozzászólni?

Küldje be megjegyzését, szívesen közzé tesszük amennyiben az a média és tartalom szempontoknak megfelel..