A 3 kulcsfontosságú feladat a márkakereskedő Finanszírozás  & Biztosítás  vezető képzésben

A modern márkakereskedés pénzügyi és biztosítási ( külföld=F&I Finance & Insurance) részlege  működésbe lép, amikor az ügyfél beleegyezik a jármű megvásárlásába. Ez idő alatt az értékesítési csapat átadja a vevőt az F&B részlegnek. Az F&B szakemberek ismertetik az ügyfeleket a finanszírozási és biztosítási lehetőségekről. Ezen kívül az F&B részleg gyakran értékesít olyan fontos kiegészítőket, mint például az autószolgáltatási szerződések vagy a garantált eszközvédelem / szerviz csomagok. Gyakran ott írja le a vevő a végleges dokumentumokat, hogy megkapja vadonatúj járműve kulcsait.
Az F&B részleg a kereskedelem egyik fő bevételi mozgatórugója, így a vállalkozás kulcsfontosságú ágazatává válik. Ha kivételes az értékesítés, a kapcsolatok kialakítása és a csapat vezetése terén, akkor az F&B vezetővé válás ideális karrier lehet az Ön számára.
Érdekli az F&B karrier folytatása? Olvassa el, és fedezze fel három kulcsfontosságú  kihívást és ismereteket , amelyet karrierje során elsajátít.


1, Az F&B  vezetők a márkakereskedésben finanszírozást és biztosítást kínálnak az ügyfeleknek
Az F&I üzleti vezető fő szerepe a finanszírozási és biztosítási lehetőségek ügyfeleknek történő értékesítésének felügyelete. Széleskörű és részletes ismeretekkel rendelkezik a márkakereskedés összes F&B lehetőségéről. A részleg csínját-bínját ismerve segíthet javaslatokat tenni, amelyek megfelelnek az egyes vásárlók igényeinek. Ez segít abban is, hogy útmutatást nyújtson az F&Bosztályon dolgozó többi alkalmazottnak. Az F&B vezetőinek ismerniük kell az összes rendelkezésre álló finanszírozási és biztosítási lehetőséget
Gyakran az F&B üzletág vezetői és az osztály személyzete megbízási alapon dolgozik. Ezért minél jobban tudja kielégíteni az ügyfeleket, annál valószínűbb, hogy magas jutalék eredménnyel dolgozik.

2, Az F&B vezető  programokat koordinál az értékesítési részleggel

Az értékesítési részleggel való szoros együttműködés elengedhetetlen az F&B ágazati vezetők számára. Ha egységesen dolgoznak és támogatják egymás üzleti céljait, növelheti a teljes kereskedés bevételét.
A képzett F&B vezetői  üzleti menedzserként dolgozik, rendszeres foglalkozásokat kell szerveznie, hogy képezze az értékesítési csapat tagjait, hogy mely szolgáltatásokat kínálja az F&B részleg. Ennek elvégzése azért fontos, mert a finanszírozási lehetőségek és azok költségei mindig változnak. Ezen kívül egyes ügyfelek számára a kereskedés által kínált finanszírozási költség fontos eladási lehetőségekkel bír. Ennek eredményeként, ha olyan értékesítők vannak, akik jártasak a kereskedésfinanszírozási lehetőségeiben, és segítenek az ügyfelek számára a kínált kamatlábak előnyeinek megismerésében, és ez segíthet az értékesítés pozitív lezárásában.
3. Az F&B  vezetők kiváló ügyfélkapcsolat teremtők
Mindenekelőtt az F&B vezetők felelősek a magas színvonalú ügyfélszolgálat biztosításáért. Nagyobb márkakereskedésekben több F&B értékesítő is dolgozik az F&B vezető felügyelete alatt. Ennek eredményeként a vezető felelős lehet a magas színvonal megtartásáért, hogy az osztály minden tagja minőségi szolgáltatást nyújtson az ügyfeleknek. Ezen kívül a vezetői F&B pozíciókat betöltő szakembereknek csúcsminőségű kommunikációs és értékesítési ismeretekkel kell rendelkezniük. Ezért az F&B képzés mindent megtanít a hallgatóknak, a különböző értékesítési folyamatok alkalmazásától kezdve az ügyfelek minősítéséig és további értékes szemléletek elsajátításban is segít.