A szerviz részleg bevétel növekedésének kulcsa a szolgáltatási hajlandóság

A gyakorlati teljesítmény-tanácsadás, coaching, képzés és tehetséggondozási megoldások kombinációjával segítünk Önnek a márkakereskedése növekedéséhez igazított, bevált folyamatok megvalósításában.

A Fix műveletekben a  tanácsadásunk célja, hogy segítse a márkakereskedést a bevételek növelésében, a folyamatok optimalizálásában és új rekordok felállításában a fix műveletek teljesítménye terén a kiemelkedő ügyfélélmény létesítésével.

 A Hatékony Szerviz Részleg műveletek változáskezelési programjának bevezetése

Lehet, hogy márkakereskedés jobban teljesít a fix-szerviz üzemeltetési szolgáltatásaiban, az ellenőrzésektől és javításoktól kezdve az alkatrész értékesítésekig? Szinte minden esetben a válasz igen lesz. Mindig van esély a haszonkulcs növelésére, a hatékonyság növelésére és az egyes munkák következetesebb és ügyfélközpontúbb kezelésére, ami javítja a kereskedés általános teljesítményét.

Az első lépés annak elkötelezettsége, hogy a fix műveletek fejlesztése az üzleti vállalkozás konkrét célja legyen, különösen annak tudatában, hogy a változásmenedzsment bármely vállalatnál nehéz folyamat lehet, méretétől vagy iparágától függetlenül. Alapvető fontosságú az átfogó céljainak megfelelő, hatékony célok megtervezése, csakúgy, mint a stratégia kidolgozása oly módon, hogy az alkalmazottak pozitívan reagáljanak rá.

Nem árt elismerni, hogy a márkakereskedés stagnálhat, olyan régóta tartó gyakorlatokra támaszkodva, amelyeket gyakran nehéz cserélni és frissíteni. Ennek ellenére vannak módok arra, hogy kitörjünk ezekből a mintákból, és a rögzített üzemeltetési részleget jól hangolt géppé, valamint az általános eredmény nagyobb hozzájárulójává alakítsuk. Néhány ajánlott fix műveleti gyakorlat követésével ez a fontos folyamat gördülékennyé válhat, és ami még fontosabb, fenntartható változássá válhat az üzleti életében.

 

Növelje bevételeit és növelje hatékonyságát a szerviz részlegben

Ösztönözze alkalmazottait, hogy osszák meg visszajelzéseiket

Ahhoz, hogy a szervezeti változások vonzóbbá váljanak a márkakereskedésen belül, alkalmazottainak részt kell venniük az Ön által bevezetett új folyamatokban. Ez az a személyzet, akinek minden nap végre kell hajtania az új irányelveket, és az elkötelezettségük és a hozzáállásuk megteremti vagy megtörheti a projektet.

A csapatagoknak képesnek kell lenniük az odafigyeléssel és a folyamatok állapotáról  egyeztetni a   márkakereskedés vezetőségével  és arról, hogy milyen további változtatás szükséges  a sikeres integráláshoz. Ez azt jelenti, hogy meghallgatják ötleteiket és aggályaikat. Amikor a kollégák megértik, hogy kérdéseiket és hozzászólásaikat meghallgatják és figyelembe veszik, a változások pozitív élményt és érzéseket hoznak a résztvevőkben, nem úgy tekintik, mint  egy dolog, ami velük történik.

Győződjön meg arról, hogy a részleg vezetők egyetértésben a fedélzeten vannak

Gondoljon arra, hogy miként módosítsa a szervizfeladatok prioritásait a kereskedésben. A tervet aprólékosan és pontosan, az adatokat szem előtt tartva lehet megtervezni, hogy maximalizálják az egyes alsóbb szintű alkalmazottak hozzájárulásait, de ha a vezetők nem bíznak az új stratégiában, akkor szinte lehetetlen rávenni a technikusokat, hogy kövessék azt. Sokkal egyszerűbb arra ösztönözni a szolgáltatási részleg szakembereit, hogy gondolják át az alapvető feladatok, például az ügyfélszolgálat kezelésének módját, ha vezetőik hisznek és lelkesek a terv értékében.

A LinkedIn munkahelyi tanulási jelentéséből kiderült, hogy a millenniumi, 22-37 év közötti alkalmazottak 36% -a többet vállalna önmagának oktatása iránt, ha ezt az erőfeszítést felismernék a vezetők. Így a vezetői támogatással  az új évezred haladásával e folyamatban elsőbbséget kell adni és segíteni. Az Automotive News márkakereskedői felméréséből kiderült, hogy a 22 és 28 év közötti fiatal évezredek 10%-nél magasabb valószínűséggel akarnak inkább kereskedői munkát. Ezért ezt a fiatal millennium generációt kiemelten   érdekelté kell tenni abban, hogy technikusként, a fix szerviz műveletek csapatában  gerinceként szolgáljanak.


Együttműködés a gyakorlott tanácsadókkal

A tényleges fix műveletek változtatásait nem kizárólag a márkakereskedés csapatától kell elvárni és keresni. A márkakereskedés sajátos követelményeinek szem előtt tartásával tervezett szakértői tanácsadás tökéletes választás lehet ennek a fontos folyamatnak az elindításához. Természetes, hogy vajon kell-e és hol lehet kezdeni a szervezeti átalakítást, vagy hogyan lehet a változásokat kibírni. A gyakorlati szakértelem infúziója változást hozhat.

Az átfogó és személyre szabott elkötelezettség gyakorlati tehetséggondozást jelent munkatársainak, és minden ember nemcsak azt tanulja meg, hogy milyen új gyakorlatokat fognak alkalmazni, hanem a különbségek általános hatását az egész vállalkozásra. A változást gyakran nehéz elindítani és  fenntartani, de nem kell egyedül menetelni.

Nézze meg a Márka Akadémia fix szerviz műveletek tanácsadás-oktatás programjait és fedezze fel az Ön márka szervizébe szükséges  megfelelő és legjobb lépéseket.